-وَأُقِرُّلَهُ عَلى‏ نَفْسى بِالْعُبُودِيَّةِ وَ أَشْهَدُ لَهُ بِالرُّبُوبِيَّةِ، وَأُؤَدّى ما أَوْحى بِهِ إِلَىَّ حَذَراً مِنْ أَنْ لا أَفْعَلَ فَتَحِلَّ بى مِنْهُ قارِعَةٌ لايَدْفَعُها عَنّى أَحَدٌ وَإِنْ عَظُمَتْ حيلَتُهُ وَصَفَتْ خُلَّتُهُ - لاإِلاهَ إِلاَّهُوَ - لاَِنَّهُ قَدْأَعْلَمَنى أَنِّى إِنْ لَمْ أُبَلِّغْ ما أَنْزَلَ إِلَىَّ (فى حَقِّ عَلِىٍّ) فَما بَلَّغْتُ رِسالَتَهُ، وَقَدْ ضَمِنَ لى تَبارَكَ وَتَعالَى الْعِصْمَةَ (مِنَ النّاسِ) وَ هُوَاللَّهُ الْكافِى الْكَريمُ.

-و اكنون به عبوديت خويش و پروردگارى او گواهى مى‏دهم. و وظيفه خود را در آن چه وحى شده انجام مى‏دهم مباد كه از سوى او عذابى فرود آيد كه كسى ياراى دورساختن آن از من نباشد هر چند توانش بسيار و دوستى‏اش (با من) خالص باشد - معبودى جز او نيست - چرا كه اعلام فرموده كه اگر آن‏چه (درباره‏ى على) نازل كرده به مردم نرسانم، وظيفه‏ى رسالتش را انجام نداده‏ام. و خداوند تبارك و تعالى امنيت از [آزار] مردم را برايم تضمين كرده و البته كه او بسنده و بخشنده است.

بغض دیرینه عایشه نسبت به امیرالمومنین علیه السلام

عایشه مى گفت: به خدا قسم، همچون زنى که از هووى خویش نفرت دارد، از  على نفرت داشتم.

 وقتی از وهابیون سوال می کنید که، چرا عایشه به جنگ با امام زمان خود و خلیفه برحق رسول الله(ص) یعنی امیرالمومنین علی(ع) رفته است، می گویند: نخیر.برای جنگ با  علی(ع) نرفت ! بلکه عایشه رفتند که صلح برقرار کنند، و فتنه گران جنگ رو شروع کردند و عایشه اصلا قصد جنگ نداشت و همین جوری هرچی به ذهن مبارکشون میاد،میگن.تو گویی در دبستان درس می خواندند و معلم آنها را پای تخته برده تا انشاء بخوانند.نه سندی نه مدرکی هیچ.

 همه می دانیم که عایشه در این جنگ، لشکر انبوهی جمع کرد و راهی بصره شد.اما حالا با یه کم انصاف، منابع و کتب معتبر خود اهل سنت را نگاهی می کنیم، تا ببینیم قضیه چه بوده.آیا عایشه،برای صلح و دوستی و تفریح و سیزده به در به بصره رفت یا به خاطر بغض و کینه شدید نسبت به امیرالمومنین علی(ع) !!

 در منابع متعدد اهل سنت چنین آمده که: عایشه می گفت: به خدا قسم همچون زنى که از هووى خویش نفرت دارد، از على نفرت داشتم.«واللّه‏ ما کان بینی و بین علیّ فی القدیم إلاّ ما یکون بین المرأة و أحمائها».

 طبرى، تاریخ الأمم و الملوک: ج ۳، ص ۶۰ ـ ۶۱، حوادث سال ۳۶ هجرى قمرى، تجهیز علیّ رضى‏الله‏عنه عائشة من البصرة؛

 ابن‏ کثیر، البدایة و النهایة: ج ۷، ص ۲۵۷، حوادث سال ۳۶ هجرى قمرى، مسیر علی بن أبیطالب من المدینة إلى البصرة بدلاً من الشام.

 و ابن‏ اثیر جزرى، الکامل فی التاریخ: ج  ۲، ص ۳۴۸، حوادث سال ۳۶ هجرى قمرى، ذکر مسیر علیّ إلى البصرة و الوقعة  و …..

 این کتب هم که کتاب های کلینی و مجلسی نیستند. منابع معتبر خودتون هست .حالا باز هم میگید که،عایشه با اهل البیت(ع) رابطه خوبی داشته و به قول معروف، از شدت محبت به هم ، جون خودشون رو برای همدیگه می دادند؟؟تا کی می خواهید در این شبکه ها به بینندگان خود دروغ بگویید و شعور آنها را به مسخره بگیرید؟!


نوشته شده در تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ساعت ۸:۳۴ ب.ظ